júna 15, 2014

HOW I CONTOUR MY FACE



Ahojte :) O tom, čo všetko dokáže makeup nemusím veľa písať, že ? Naposledy sa vám veľmi páčil makeup, ktorý som postla na Facebook  a preto Vám ukážem ako som ho vykúzlila .

 FACE / TVÁR : 
Základom je kontúrovanie tváre pomocou makeup - je to čosi také akoby ste si robili skutočný Photoshop na tvári. 
Podčiarkujete : Vaše lícne kosti a celú tvár, tým dosiahnete čisté a rezané kontúry tváre. Samozrejme ako každý make-up , tak aj kontúrovanie si vyžaduje nejaké  know-how, prax robí majstra, pokiaľ ide o tvarovanie. Či už ste nováčik alebo sa jednoducho snažíte zdokonaľovať svoje líčenie, pre všetkých mám tipy a triky nižšie. Pripravila som všetko, čo potrebujete vedieť o tom, ako dosiahnuť dokonalé kontúry tváre. 



1. CHEEKBONES : Postup cheekbones
môj tip - Vyberte si bronzer, ktorý je o 1- 2 odtiene tmavší, než vaša pleť. Bronzérov je neskutočne veľa v rôznych tónoch a odtieňov. Preto výber toho pravého je kľúčom k dokonalosti !

2. HIGHLIGHTER :   Postup Highlighter
môj tip - Váš zvýrazňovač by mal byť najmenej o 2 odtiene svetlejší ako je vaša pleť. Je dôležité, aby skutočne bol aplikovaný na správne miesta na tvári - nos - pod oči -na stred čela a pod spodnú peru.
Ak si nie ste istí, kam ho umiestniť, tak len myslíte na všetky miesta na tvári, ktoré prirodzene odrážajú svetlo.

/ Veľmi dôležité je tieňovanie - blending aby ste prepojili navzájom časti tmavé a svetlé - pozor ! nie zmiešať všetko spolu !!! len prepojiť a vyhrať sa s tieňovaním aby Vám na tvári nevznikli ostré hrany /

3. KRK a ČELO : 
môj tip - nezabudnite na krk a čelo ! Tmavým bronzerom si vytvarujte bradu - tu sa môžte pohrať a napr. zúžiť si bradu len nezabudnite pomocou bronzera tieňovať /až smerom dole po krku/ aby ste tak vytvorili  krásny vzhľad a prepojenosť s tvárou. Veď predsa chcete aby tvár s krkom zodpovedali dokonalému look-u .
Čelo - ak máte vysoké čelo / ako Ja :) /  tak v tejto časti sa jednoznačne snažte tmavým bronzerom po obvode zúžiť a zmenšiť ho ( viď obr. ) nezabudnite nanášať samozrejme až k vlasovej pokožke aby to vytvorilo cielený výsledok a krúživými pohybmi štetca tieňujte smerom cez vonkajšiu vlasovú líniu čela k vonkajšej .

4. NOS : 
môj tip - Nos je jednou z najznámejších oblastí na tvári, ktorú ľudia tvarujú. Začnite robiť obrys pomocou tmavého highlightera/ bronzera tým, že ho nanesiete na vnútorný dutý priestor medzi okom a hornou časťou nosa a potom opatrne pomocou štetca až dole po stranách mosta a von. Tieňovanie trochu nad nozdrami tiež zmení tvar vášho nosa a potom to vyzerá harmonicky so zvyškom obrysu.

 STEP by STEP 


Finally LOOK  

EYES makeup 


Dúfam, že ste sa niečo nové naučili 
všetkým vám držím palce pri kontúrovaní a nezabudnite:  skúšať - skúšať - skúšať,
 tu platí len jedno :  " prax robí majstra"

budem rada ak mi dáte vedieť do komentárov dole ako sa Vám páčil príspevok a ak sa nalíčite podľa mojich rád pošlite mi svoje foto ...
@ mishella 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára