marca 08, 2014

MY BIG SECRET


 Recept na dokonalú pleť

Moji milí beauties,
Vždy som milovala rozmaznávanie mojej pleti rôznymi maskami a krémami na tvár.
Poznáte to, vyskúšate veľa rôznych značiek a produktov, ale stále hľadáte niečo ešte lepšie s rýchlejším účinkom. Patrím medzi ľudí, ktorí milujú aj "staré kvalitné rady od babičky" a tak som sa rozhodla dnes podeliť s jednoduchým, efektívnejším receptom na žiarivú, krásnu a hladkú pleť.


Čo potrebujeme na výrobu 
( nádobu, morskú soľ, olivový olej, levanduľový olej  )


1. Začnite tým, že nalejete 1/4 šálky olivového oleja do malej misky.
 ( Poznámka : Môžete použiť tento peeling aj na vaše telo )


2. Pridať len cca 1/8 šálky morskej soli s olivovým olejom . Ak patríte medzi milovníkov extra hrubého peelingu, môžete pridať trochu viac . Ja osobne používam morskú soľ namiesto jodizovanej, pretože kryštáliky sú väčšie a hrubšie, takže mám oveľa lepší čistiaci efekt !


3. Poslednou zložkou je voliteľný prírodný produkt alebo olej : Ja pridávam asi 5 kvapiek levanduľového esenciálneho oleja do zmesi, pre jeho upokojujúce vlastnosti. Levanduľa je veľmi dobrá na čokoľvek
 na začervenané cievky aj akné, (pre mňa nevyhnutnosť). Ale môžete preskočiť tento krok alebo pridať vlastný ľubovoľný prírodný produkt napr. šťava z citróna atď.


4. Potom stačí zmiešať prstom ingrediencie dohromady. Je to malé množstvo, takže premiešanie by malo trvať asi 10 sekúnd, aby sa zmes spojila kvalitne.


5. Peeling je teraz pripravený na použitie, chyťte malú vrstvu na prsty a aplikujte ju na pokožku. Použite jemný krúživý pohyb, aby ste ho naniesli na pokožku celej tváre. Po dobu asi 30 sekúnd.


Práve obsahom morskej soli je tento peeling dostatočne silný, takže nemusíte použiť veľký tlak pri krúžení. Opláchnite peeling z pokožky použitím teplej vody ( trochu horúcej, ak viete vydržať ) a uistite sa, že ste dobre opláchli peeling z pokožky.

Ak si pohladíte svoju pokožku po peelingu, garantujem Vám, že na dotyk budete cítiť rozdiel. Tvár bude vyzerať veľmi sviežo a žiariaco. Urobila som ho aj mojej mamke a nemohla uveriť, ako jej pokožka vyzerala! Je to vhodné najmä pre tých z vás, kt. chýba vlhkosť, je to skvelá možnosť priniesť život vašej suchej pokožke . 

Poznámka : 

Ak máte tendenciu byť citliví na kryštáliky soli alebo drsné masírovanie, tak si to najskôr vyskúšajte na vašej čeľusti, ako vaša pokožka zareaguje.
Ale znovu predsa len pripomeniem, nakoľko sa jedná o prírodné zložky, je viac než pravdepodobné, že nič zlé nehrozí. Len masírujte peeling na pokožu jemne.

MORE of BEAUTY : HOLLYWOOD STYLE
                                      KNOW-HOW CHEEKBONES
                                      FASHION WEEK 2014
                                      OUTFITS INSPIRATION 2014



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára