marca 14, 2014

FASHION POLICE


Friday's Style 

Ahojte beauty people,

Dnes je Piatok, milovaný deň asi všetkých z nás a mnohí sa dnes chystáte na Pááárty.
Tak ešte predtým pár rád ako dosiahnuť luxusný vzhľad 

Keďže ste mi písali, ohľadne mojích outfitov, že vyzerajú veľmi draho -luxusne a že chceli by ste vedieť ako si vyskladať outfit, ktorý budí dojem elegancie a jednoduchosti, tak sa dnes pokúsim dať základ mojím módnym očkom basic trikmi :)
Teda ako to robím JA 

Priznám sa, nie všetky veci mám výlučne značkové. A už vôbec nenakupujem každý deň akoby sa mohlo zdať. Je pravda, že módu mám veľmi rada a je neodmysliteľnou súčasťou mňa, ale nikdy to zaručene "nesilím"
a nepreháňam. Ak sa mi niečo páči kúpim si to ( v lepšom prípade dostanem ako darček), ale musí to byť veľmi variabilný kúsok, ktorý je jednoduchý so závanom luxusu a noblesy.
Potrpím si na dobrý strih, kvalitný materiál a jednoduchosť prevedenia..
Svoje outfity vždy vyšperkujem náušnicami -náramkami -dobrým make-upom -kvalitnými topánkami- doplnkami ..

Držím sa zásady - " Nevyzeraj lacno "
                              
Mám taký pocit, že veľa zo žien sa o seba stará len vtedy ak sa chystajú na spoločenskú udalosť alebo chcú byť hviezdami večierka atď ..
Som toho názoru, že keď sa žena / muž o seba stará po všetkých stránkach s pravidelnosťou 
tak dokážu byť  

" HVIEZDOU KAŽDÉHO DŇA "

PAMÄTAJ VŽDY!!!

Veľmi dôležitá je pre mňa  Starostlivosť a Údržba vecí - topánok - seba - šperkov - doplnkov - kabeliek - kozmetiky-zubov- pedikúry a manikúry -tela -vlasov -nôh .. !
(veď ruku na srdce kto je tak bohatý aby si kupoval lacné veci veľmi často ? )
Ja teda určite nie :)

   Najhoršie kombinácie pre mňa :        neupravené nohy - v krásnych lodičkách
                                                                       päty ako brúsny papier/šmirgeľ v sandálkach
                                                                           nevkusná spodná bielizeň - značkové oblečenie
                               (babka hovorievala : že aká je žena obstaraná od pásu dole taká je aj od pásu hore)
                                               mastné vlasy -dokonalý outfit
                                               obkusané nechty -pekná žena
                                               krásna dáma / pán -žlté zuby 
                                                                                 zažltnuté kruhy na blúzke -upravená /nalíčená žena
                                                                           zanedbaná hygiena - tip/top oblečená žena/ muž
                                pekná/ý  - ale hlúpy
                            a množstvo iných
  
Pozor-Pozor bez akéhokoľvek Pardónu toto platí pre každého -
Staraj sa vrámci svojích možností a peňaženky !!!!

 (na mojom blogu budem pridávať veľa rád, ktoré nestoja občas nič okrem vášho času - a toho má každý dosť ak ide o Vás ) Už nie je priestor na excuse me ..


Rada nad všetko LUXUSNÉ  
Keď si kúpite / investujete do niečoho a chcete aby vám to vydržalo, a zároveň aj po pár mesiacoch používania pôsobilo ako
 NOVÉ a KRÁSNE musíte sa o svoje veci naozaj kvalitne starať !


MY OUTFIT for  FRIDAY 


 " V jednoduchosti je recept na Luxury style "
Tip- nekombinuj viac farieb naraz, pôsobí to veľmi rušivo 
ČO MÁM NA SEBE 

Blúzka zn. LINDEX : TU
Nohavice : TU
Náušnice USA FS  : TU
Tópanky M. KORS (lacnejší variant ) : TU
Okuliare pilotky čierne : TU
Listová kabelka : TU


More of fashion : FASHION INSPIRATION women
                            FASHION INSPIRATION men

More of beauty : HOLLYWOOD LOOK
                            MAKE- UP TUTORIAL



 Želám Vám aj sebe nech máme všetci krásny Piatkový deň - noc :)
.... love u your misel ....
                                            

because A LITTLE PARTY NEVER KILLED NOBODY 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára