februára 26, 2014

" MY SWEET BABY "


.... because i love her ...
      Na začiatku môjho mladého života som ju nepoznala . Nevedela som ako sa k nej správať, aby som jej neublížila. Nepamätám si na to obdobie dobre, keď sa zrazu objavila zabalená v perinke v mojom detskom svete. A možno som si myslela, že je to bábika, o ktorej viem iba to, že je tu a dokáže vydávať akési zvuky. Viem iba z rozprávania mojej maminky , že som sa na ňu chodila stále pozerať cez drevené mriežky postieľky. Bola malinká a veľmi krehká s kučeravými tmavými vláskami na hlave. Podľa slov mojej mamky - vraj som sa jej vždy pýtala , že kedy sa s ňou budem môcť pohrať :)

V tej dobe som ani len netušila a nevedela akú dôležitú úlohu zohrá moja bábika v mojom živote. 
Je  krásna, úžasná a pozná ma najlepšie, až príliš dôkladne pozná všetky moje tajomstvá, túžby, sny i sklamania..Vie presne  kedy som v pohode, kedy som smutná, šťastná, zamilovaná,cíti a prežíva každý môj životný úspech i neúspech rovnako intenzívne .. 
Chráni ma celou svojou silou malej ženy a ako prvá by sa postavila za mňa v akejkoľvek situácií.. Tlieska mojím úspechom a plače spolu so mnou keď nemám zrovna najlepšie obdobie. Má dôležité slovo a jej vyjadrenia sú pre mňa kľúčovými pri akomkoľvek rozhodnutí . . .
Tancuje so mnou už 23 rokov na jednu pieseň s názvom ŽIVOT .. 

Moja skvelá sestra ..
Ak máte sestru alebo brata alebo súrodencov viete, že neexistuje formát papiera, na ktorý by ste dokázali napísať všetko, čo cítite a nemáte ani dostatočné množstvo tých kľúčových slov v slovnej zásobe, ktoré by detailne a dôkladne vystihli podstatu najdôležitejšej osoby..
Nedá sa to opísať, nedá sa slovami oceniť láska , ktorú v sebe máte ..
Nech sa v mojom živote dialo naozaj čokoľvek stála - stojí a vždy pri mne bude stáť práve ONA!

Na TV obrazovkách stojí spolu so mnou , ale vy ju nevidíte..
Za harmóniou môjho života stojí v plnej zbroji, ale taktiež ju nevidíte ...
Za mojím úsmevom, aj tam je ona ...
Za mojími myšlienkami a nápadmi je tiež aj kúsok z nej ...
Aj za vznikom tohto blogu stojí ona a predsa ju nepoznáte ...

Dnes Vám chcem predstaviť moju jedinú pre mňa dokonalú osobu a sestru - Emili ....

,, Viete, i keď opona života sa raz zavrie, viem, že ONA tam za ňou bude stáť aby zatlieskala práve mne!,,


 ŽIVOT PODĽA EMILI


my baby


Emili's motto :   
,, Každá žena musí vyzerať za každých okolností okuzľujúco, 
 nech má v živote akýkoľvek problém nesmie sa to podpísať pod jej výzor 
a pôvab..." 
                                     by Emili 

with our friend - MICHAL DAVID ( singer and big star )
 OUR FIRST TATOO-" LOVE"

Love u my amazing sister and thank u for 23 years with me !

with perfect friend Peter 


Keď mám byť úprimná ja v osud VERÍM ... ( pre TEBA drahá dnes spieva tvoja DARA )

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára