septembra 25, 2015

MY BIG BEAUTY SECRET - BOOBS


Ahojte MB LOVERS,
Dnes som postla túto Selfie fotku na náš FB Mishellbeauty a hneď nato ste mi posielali otázky rôzneho typu (ŽENY a MUŽI )
  ČI MÁM ZVÄČŠOVANÉ POPRSIE ?
 AKO SA VOLÁ LEKÁR  ? 
ČI NÁHODOU NIE SOM TEHOTNÁ ? atď atď 
Tak musím vás sklamať nie nemám zväčšované poprsie ani nie som tehotná ani nič podobné ..
Keďže veľmi rada sharujem svoje Beauty triky tak aj za týmto  "BIG BOOBS LOOK " stojí odskúšaný overený BEAUTY TRIK - a v tomto prípade to sú 2 obľúbené podprsenky :

  Extreme PUSH UP BRA and Bombshell Lace-up 2 Cups Push Up Bra !
Dokážu zväčšiť objem až o 1,5 - 2 čísla a veľmi často používam aj krém s trblietkami , ktorý nanesiem na prsia aby som efekt zvýraznila a samozrejme na záver sa nezabudnite odfotiť zhora :)
Dúfam, že môj beauty trik vám pomôže a ušetrí vás bolesti ..
with Love Mishellbeauty 
Happy FRIDAY !


Kúpiť  TU - Extreme PUSH UP BRA 
 Kúpiť  TU - Extreme PUSH UP BRA 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára