augusta 26, 2015

QUEEN ON THE STAGE

AHOJTE BEAUTY LOVERS,

Dnes vám píše EMILI- zaskočení ? 
Áno aj ja, keďže ja nezvyknem písať články na naše web stránky ...
Toto je moja premiéra preto som veľmi šťastná, že je to práve v DEŇ NARODENÍN mojej 
BEAUTY QUEEN 
(nebudeme udávať vek, keďže každým rokom sa to mení :) 
Od existencie značky ste sa pýtali na veľa vecí, kládli ste veľa otázok a preto neviem čo viac vám možem dať ako priame odpovede od MIŠKY .. 
Môžete vidieť, že písanie naozaj nie je moja silná stránka a preto Vás pozývam do súkromia mojej sis - vašej kámošky 
a BEAUTY QUEEN - MISHELLBEAUTY ..

HAPPY BIRTHDAY !!! 

1. ČO NESMIE CHÝBAŤ V KABELKE MISHELLBEAUTY ?
Telefón - Diár - Peniaze a Bank card - Kozmetická taška a Voda ..
2. NAJVIAC DÔVERUJEŠ ?
sebe -mame - sestre a 2 ľuďom ( nebudem menovať )
3. NAJLEPŠIE MIESTO NA SVETE ?
THE USA 
4. BEZ ČOHO NEZAČÍNA TVOJ DEŇ ?
káva -mobil a diár 
5. TOP MAKEUP MISHELLBEAUTY ?
Giorgio Armani
6. TOP PARFUM ?
GUCCI 
7. TOP BEAUTY PRODUKT ?
Anastasia Beverly Hills CONTOUR KIT 
8. ČO OCEŇUJEŠ NA ĽUĎOCH ?
hlavne keď nie sú FAKE 
9. U KOHO SI ŠTUDOVALA MAKEUP ?
Popredných svetových celebritných makeup artistov ..

10. TOP FASHION MAGAZINES ?
VOGUE - HARPERS BAZAAR 
11. ČO TI NAJVIAC VYČARÍ ÚSMEV /vrámci MishellBeauty  ?
Ľudia, ktorých školím  - keď vidím ich progres a som priamou súčasťou toho ako rastú a rozvíjajú sa - ich pokroky , nadšenie ... 
Keď so mnou zdieľajú ich životné udalosti radosti úspechy i sklamania atď atď ...
Som nadšená a vďačná za prejavenú dôveru ... Vážim si to a ďakujem  !
12. TVOJ 1. BEAUTY PRODUKT ?
(smiech ) moja detská paleta k 5. narodeninám, ktorú si dodnes pamätám  
13. NAJVIAC HRDÁ SI NA .. ?
 V prvom rade nato - KTO SOM ... na značku MISHELLBEAUTY : na jej  dosiahnuté pracovné úspechy doma i v zahraničí - medzinárodné spolupráce a záujem zo strany domácich a svetových značiek/ firiem a na veľa iných vecí ....
14. DNES MÁŠ NARODENINY , ČO SI ŽELÁŠ NA NAJBLIŽŠIE OBDOBIE ?
Prajem si, aby som mala zdravie na ďalšie napredovanie ,
moc a energiu pozitívne ovplyvniť a priamo sa podieľať na rozvoji viacerých z Vás 
 a silu dotiahnuť všetko do Víťazného CIEĽA ....
15. KEĎŽE SME PRI TVOJÍCH NARODENINÁCH , AKO ICH DNES BUDEŠ TRÁVIŤ A S KÝM ?
(smiech :) no predsa s VAMI VŠETKÝMI :) 

S LÁSKOU MISHELLBEAUTY 

3 TOP MISHELLBEAUTY  
1. RODINA - MISHELLBEAUTY- FRIENDS
2. BEAUTY a FASHION  
3. THE USA

 Makeup - Hair - Styling by Mishellbeauty / Emili 

Instagram : @mishellbeauty


PHOTOGRAPHER  - Tomáš MUŠKA

ĎAKUJEME veľmi pekne dvornému fotografovi značky THEMISHELLBEAUTY Tomášovi za krásne fotky -za spoluprácu a hlavne za prejavenú dôveru ! 
Vážime si to a tešíme sa na naše ďalšie skvelé fotenia :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára