marca 25, 2014

SILVIA KUCHERENKO 2.part


Ahojte beauties,
Som nadšená z Vašich pozitívnych ohlasov z predošlého príspevku so Silviou.
Úprimne ? Ja mám jedinečný zážitok z tohto celého rozhovoru. Pretože mám pocit, že ľudia radi súdia nepoznané, rozhodla som sa Vám nastaviť zrkadlo trochu správne a z tej pravej ruky, než ako to bolo nastavené doposiaľ.
Aj vy máte pocit alebo ste ho mali po prečítaní článku, že je to normálna žena, ktorá len robí čo chce bez toho aby skladala účty alebo podliehala vkusu niektorých ľudí z médií?
výborne, začíname teda dobre...
Keď som pred pár týždňami avízovala, že bude rozhovor so Silviou moja emailová schránka bola zaplavená rôznymi správami. Keď som si to, ale vyhodnotila najviac pozitívnych ich bolo zo zahraničia :) 
Čím to asi je, že tam v zahraničí je milovaná a uznávaná?
Dnes mám odpoveď aj ja na tieto a podobné otázky pre Vás a to, že v zahraničí žijú ľudia, ktorí nemajú potrebu rozhodovať a určovať čo je alebo nie je správne v takej negatívnej miere ako na Slovensku alebo nepociťujú žeby mali také práva odsudzovať
ako- kto a čo by mal- nemal robiť nosiť správať sa vyzerať a pod..
Keď som sa so Silviou bavila prišla mi absolútne prirodzená, ochotná a veľmi sčítaná a zcestovaná mladá žena, ktorá si len žije  svoj sen a chce pre seba a svoju rodinu to najlepšie..
A teraz ruku na srdce, kto to predsa nechce taktiež?
Preto ak máte predsudky tak teraz pre Vaše dobro ukončite toto skvelé čítanie, a teda nečítajte ani nič podobné. 
Ak máte problémy tak ich vyriešte ak sa nepáčite sebe tak skúste to zmeniť tak ako to robia všetci, ktorí chcú a popritom sa nechávajte inšpirovať len tými najlepšími!
Lebo takto to robia ľudia, ktorí sa majú radi a majú radi aj všetko, čo je krásne a dobré.

a veru platí, že :
 
"K dobrej knihe treba dobrých čitateľov..."
                                                                                                           
MORE: CELÉ INTERVIEW so SILVIOU KUCHERENKO

 Dnes je tu pozvanie pre všetkých, ktorí sa už nevedeli dočkať pokračovania nášho rozhovoru .
Odkaz , ktorý nám Silvia zanecháva, v každom určite vyvolá  správny pocit ..
enjoy guys :)


5 rýchloviek zo života Silvie :

1. Obľúbený parfém ?
Silvia: Bond No. 9
2. Obľúbená kniha ?
Silvia: Milujem knihy od môjho kamaráta- anglického novinára Davida Alejandra Fearnheada.
(Silvia fotila kampaň ku knihe Bailey Of The Saints)
3. Najdôležitejší človek ?
Silvia: Samozrejme môj syn, manžel, mama otec, sestra jej deti, babka a vlastne celá rodina
4. Najlepší moment v živote ?

Silvia: Narodenie syna Alexandra
5. Najkrajšie miesto na svete ?

Silvia: Maldivy

Akú radu/ odkaz by si dala ženám na krásu - úspech a šťastný život ?


Silvia : ,, Buďte samé sebou nikdy som nechcela byť niekým iným. Niektorí ľudia sa pozerajú na mňa cez prsty.  To som ja, iná nebudem, taká chcem byť, taká budem a myslím si, že takto je to všetko ako má byť. Ja tiež gazdinám na dedinách a učiteľkám nehovorím, že sa mi nepáči trvalá akú nosia, ak sú takto happy, tak prečo nie ?? Je to každého výber a ja si zatiaľ môžem stále vyberať!

 Najdôležitejšie je byť spokojná sama so sebou, pretože  aj
muži nás vnímajú len tak ako sa vnímame my
 samé...."
 Ďakujem Silvii za jej čas, za jej ochotu a ľudskosť, hlavne zato, že sa podieľala s nefalšovanou radosťou na beauty blogu a svojími radami a odkazmi prispela k tomu, aby sme sa mohli cítiť sebavedomo a krásne ..

BIG THANK U SWEETY :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára