februára 01, 2014

" NEW LOOK 2014 "


                      " KORUNA KRÁSY "


 my beauty,


V dnešnom príspevku by som veľmi rada poukázala na "NEW HAIRCUT 2014".. Aj Vám sa zdá , že všetky ženy či už z Vášho okolia alebo zo šoubiznisu si nechávajú skracovať svoje dlhé vlasy???
Nuž nemusíte sa báť , presne tak nie nemáte problém so zrakom , je to trend na rok 2014, ktorému som podľahla aj ja..
Ale som nadmieru spokojná s týmto strihom a podľa môjho názoru sa hodí každej žene ( ak si zmenu neupravuje svojími rukami a nožnicami :) , ale dobrým kaderníkom /čkou .. Je to veľmi jednoduchý strih , v ktorom sa budete cítiť (z vlastnej skúsenosti ) veľmi žensky a sviežo a čo je podstatné, že Vaše vlasy budú zdravé . Keď som pred pár dňami zverejnila svoju vlasovú zmenu na facebooku mala som veľmi príjemné ohlasy a mnohé z Vás mi písali, že sa im to tak veľmi zapáčilo , že už majú termín u svojho kaderníka.. 

Nechajte sa inšpirovať aj vy v prípade, že chcete alebo potrebujete svoje neposlušné vlasy dať dokopy..

                                            
                                                     MUDr. Alenka Pallová

                                                               Queen Latifah

Beyoncé
                                     Video inšpirácia :

Tak čo poviete ? Necháte sa aj vy skrátiť ? Aký máte názor na tento strih ?
 ( nechajte svoj komentár)

XoXo
 LOVE U GUYS :)

Follow me :

Facebook :

Instagram :

Youtube :


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára